Translate

miercuri, iulie 04, 2012

Barbati.

Intr-un post anterior, vorbeam despre femei. Acum, este randul barbatilor. Ei sunt precum pantofii:
  • cei care iti plac, te costa…
  • foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon…
  • daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata…
  • cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag nu vor sa intre…
  • oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili…
  • unul singur nu e de ajuns decat pentru cenusarese…
  • unii merita lasati la usa…
  • lumea te judeca in functie de ei…
  • alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu invidiezi alte femei pentru ai lor…
  • cei sireti trebuie legati…
  • toti trebuie calcati in picioare! 



P.S.: Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare! 

2 comentarii:

  1. Nu vreau să o iei în nume de rău, este doar un sfat. Dacă vrei să faci ceva din blogging încearcă să postezi lucruri originale, inovatoare, ceva NOU. Toate "articolele" scrise de tine pe blog sunt paste-uite din alte părţi, unele datând din 2005 chiar.

    Nu este o remarcă răutăcioasă, mă repet, este un sfat pentru a avea un blog de succes. Feel free to delete my comment şi mult mult succes! Eşti abia la început! Documentează-te, citeşte despre blogging/social media dacă vrei carieră din asta (se fac bani MULŢI, crede-mă). One fast link to get you started: http://www.problogger.net/archives/2009/01/30/starting-your-first-blog-29-tips-tutorials-and-resources-for-new-bloggers/

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu toate. Jumatate imi apartin, jumatate sunt "culese". Stiu ca nu este o remarca rautacioasa si ca am exagerat putin cu "copiatul", dar am avut cateva probleme si mi-a cam disparut inspiratia pentru o perioada. In fine, nu-mi gasesc scuze, spuneam doar ca fapt divers.
      Multumesc ca mi-ai vizitat blogul si apreciez faptul ca ai fost sincer(a)! Genul acesta de cititori caut eu! O seara buna!

      Ștergere

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!