Translate

sâmbătă, octombrie 12, 2013

"Confidentele unui barbat." (4)

"Ea, poate nu stie, dar o voi purta mereu in suflet, face parte din mine acum.
Poate nu intelege, ca o parte din inima mea va fi mereu ocupata de ea, si asa va fi pe veci. Cat voi mai trai imi voi aminti in fiecare zi, imi voi aminti fiecare sentiment de fericire si iubire, dar odata cu ele, retraiesc si durerea momentului in care ai ales sa iesi din viata mea. Am scris o poezie impreuna, o poveste, si imi doresc sa nu fii existat ziua aceea, in care ai ales sa scriem ultimul vers…" 





- Anonim de pe Youtube - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!