Translate

sâmbătă, noiembrie 03, 2012

Tu ce ai invatat de-a lungul acestei vieti?

Treci prin viata...acumulezi experienta si inveti lectii pe care nimeni nu poate sa ti le predea mai bine decat viata, insasi. Iti da lovituri pe care cu greu le suporti...cazi, te ridici...viata isi urmeaza cursul. Asa si eu...am cazut, m-am ridicat si am invatat... Am invatat ca nu intotdeauna binele, aduce bine, cum nici raul, rau. Am invatat ca atunci cand iubesti cu tot sufletul, nu esti iubit(a) nici macar pe jumatate...este foarte greu sa vezi cu sentimentul de iubire ce ii leaga de tine se transforma, doar in atasament si apoi, in indiferenta. Am invatat ca indiferenta si minciuna dor mai tare ca orice pe lumea asta. Am invatat ca iubirea te schimba, de aceea e important sa ai grija cui o oferi. Am invatat ca dezamagirea si tradarea este mai dureroasa daca vine din partea celor pe care ii iubesti mai mult decat pe tine. Am invatat ca cine te iubeste, nu pleaca...iar cine a plecat si a realizat, abia dupa, ca nu poate trai fara tine, se intoarce. Am invatat ca atunci cand contezi cu adevarat pentru cineva, te cauta si va face orice nebunie pentru a te vedea fericit(a). Am invatat ca oricat de tare imi pasa mie, lor nu le pasa...doar incerc sa ma minta ca le pasa, cand in adancul sufletului lor, adevarul e altul... Am invatat ca adesea, pierzi enorm, daca iti deschizi inima in fata tuturor si ii ajuti, desi, multi nu merita. Am invatat ca dusmanii se tin aproape, iar prietenii intai se testeaza, inainte de pastrare. Am invatat ca toti cadem, la un moment dat, dar e obligatoriu sa ne ridicam, chiar daca nu avem pe nimeni alaturi. Am invatat sa lupt pentru ceea ce imi doresc, pentru ca nimeni nu o va face in locul meu. Am invatat ca orice as face, nu pot place tuturor. Am invatat ca razbunarea nu e folositoare, atunci cand vreau sa o foloseste pe cine iubesc. Am invatat ca e imposibil sa ii dictezi inimii. Am invatat ca inima nu o sa fie niciodata, de acord, cu creierul. Am invatat sa-mi colorez viata asa cum vreau, chiar daca, uneori, tinde sa aibe tente de gri. Am invatat sa-mi traiesc viata dupa regulile mele, nu dupa ale lor. Am invatat ca oricat as stii, nu e de ajuns. Asa ca...am invatat ca mai am multe de invatat!... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!