Translate

miercuri, martie 06, 2013

Nu se numeste "sfarsit!", daca finalul nu este unul fericit.

As da timpul inapoi, ca sa mai petrec macar cateva clipe langa persoanele dragi pierdute, dar niciodata sa schimb ceva din ce m-a facut sa devin ceea ce sunt azi. Fiecare palma primita de la ei, m-a facut sa ma gandesc de doua ori inainte de a ma increde in cineva. Fiecare persoana care a intrat in viata mea, mi-a adus deopotriva fericire si suferinta. De la toti si toate am invatat cate o lectie. Ceva ce ti se povesteste, dar daca nu o traiesti pe propria, e zadarnic. Nu regret nimic din ce am facut, desi, consecintele inca ma urmaresc. Nu mi-e frica de viitor...daca am ajuns aici, inseamna ca sunt pregatita sa infrunt viitorul, oricat de intunecat ar fi. Tot ce fac e sa ma bucur de clipele frumoase, sa colectionez cat mai multe amintiri si fericire, ca mai apoi, cand primesc o lovitura, sa ma pot ridica cu usurinta. Nu ma bazez pe nimeni altcineva decat pe mine si fortele proprii. Am invatat singura ca oricat de mult zic ceilalti ca le pasa si nu te vor lasa singur in fata problemelor, atunci cand se intampla, se intampla si acest inevitabil. Nu se numeste "sfarsit!", daca finalul nu este unul fericit. Iar asta trebuie sa o stim cu totii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!