Translate

sâmbătă, aprilie 13, 2013

Ce fac azi?!

Azi incerc sa fiu eu insumi. Imi dau masca jos si ies afara, cu propria infatisare.
Azi o sa traiesc fara sa imi fac griji pentru ziua de maine, fara sa imi mai fie frica de greselile trecutului meu. 
Azi ma impac cu trecutul, ca sa imi pot descoperii viitorul.
Azi am grija de sufletul meu. 
Azi imi fac curat in viata. Pastrez doar persoanele la care tin si care mi-au demonstrat de-a lungul timpului, ca nu le sunt indiferenta. Sterg cu buretele tot ce s-a intamplat, uit tot ce merita uitat. 
Azi lupt pentru cine imi da motive, repar greselile sau macar, incerc sa nu comit altele noi. 
Azi iert. Iert pe cei care merita, dar si pe cei care nu merita.

Azi nu ma supar. Am dreptul la o viata fericita.
Azi iubesc. Fara reguli, restrictii sau limite.

Azi zambesc, chiar daca nu am motiv.
Azi voi aduce zambete, acolo, unde au fost lacrimi.
Azi cred in mine si in visele mele. Totul este realizabil, cu putina speranta, dorinta si un minim de efort.
Azi incetez sa caut raspunsuri intrebarilor de care m-am "impiedicat" in viata. Unele lucruri pur si simplu, nu trebuie aflate.
Azi ma opresc in a-mi pune intrebari...toate se intampla cu un motiv, iar intrebarile nu isi au rostul.
Azi imi accept destinul.
Azi las viata sa isi urmeze cursul, fara a-i mai schimba sensul, fara sens.
Azi fac ce trebuia sa fac de mult.
Azi sunt asa trebuie sa fim cu totii: sinceri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!