Translate

sâmbătă, aprilie 21, 2012

Dictionarul barbatilor VS. Dictionarul femeilor


Dictionarul Barbatilor:
~ Mi-e foame! = Mi-e foame! 
~ Mi-e somn! = Mi-e somn! 
~ Sunt obosit! = Sunt obosit! 
~ Faina rochie. = Misto gagica. 
~ Ce nu e bine? = Nu inteleg de ce faci asa mare tragedie?! 
~ Ce nu e bine? = Cu ce trauma psihologica insignifianta autoinventata te lupti? 
~ Da, imi place cum te-ai tuns! = Imi placea mai mult inainte... 
~ Da, imi place cum te-ai tuns... = Cinzeci de mii si nu ai schimbat de fapt nimic... 
~ (in timp ce faci cumparaturi) Imi place mai mult asta decat ala! =Ia oricare din cac..urile astea de haine,numa’ hai sa mergem acasa! 
~ Sa stam de vorba. = Incerc sa iti creez o buna impresie asupra mea, in asa fel incat sa ma consideri o persoana profunda si poate astfel vei fi de acord sa faci sex cu mine! 
~ Te casatoresti cu mine? = Vreau sa devina ilegal pentru tine sa te culci cu alti barbati. 
~ Mergem la un film in oras? = Mi-ar place sa facem sex. 
~ Te pot invita la cina in oras? = Mi-ar place sa facem sex. 
~ Iti pot da cate un telefon din cand in cand? = Mi-ar place sa facem sex. 
~ Imi poti acorda onoarea unui dans cu tine = Mi-ar place sa facem sex. 
~ Pari incordata, iti fac un masaj? = Vreau sa te mangai! = Mi-ar place sa facem sex. 
~ Ce nu e bine? = Inteleg ca despre a face sex in noaptea asta nici nu se pune problema… 
~ Sunt suparat! = Vrei sa facem sex? 
~ Te iubesc! = Hai sa facem sex acum! 
~ Si eu te iubesc! = Bine, am spus-o, da’ acuma hai sa facem sex.
 
Dictionarul Femeilor:
~ Da = Poate
~ Nu = NU
~ Poate = Nu
~ Imi pare rau! = O sa-ti para rau!
~ Avem nevoie. = Vreau!
~ Hotaraste tu! = Decizia corecta e deja evidenta.
~ Fa cum crezi! = O sa-ti para rau dupa aia!...
~ Trebuie sa vorbim. = Am nevoie sa ma lamentez.
~ Sigur, fa-o daca vrei! = Nu vreau s-o faci!
~ Nu sunt suparata! = Sigur ca sunt suparata,tampitule!
~ Esti atat de masculin. = Trebuie sa te mai razi.
~ In seara asta esti atat de dragut cu mine! = E posibil sa te gandesti numai la sex?
~ Stinge lumina! = Am celulita!
~ Bucataria asta este asa de nepractica. = Vreau o casa noua...
~ As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila,alte electrocasnice...
~ Am auzit un zgomot. = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi.
~ Ma iubesti? = Am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii, sa-ti spun ce mi-a placut?
~ Cat ma iubesti? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa!
~ Am fundul mare? = Spune-mi ca sunt splendida!
~ Trebuie sa inveti sa comunici! = Trebuie sa fii de acord cu mine!
~ Nu-i nimic, pe bune... = Tampitule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!