Translate

duminică, iunie 17, 2012

Top 10 minciuni: femei VS. barbati.

1. Nu il mai iubesc! sau Te iubesc! (= asta s-o crezi tu!)
2. Nu sunt geloasa.
3. Suntem...doar prieteni.
4. Nu mami, haina pe care am vazut-o nu e scumpa.
5.Nu, nici eu nu vreau desert astazi, incerc sa duc o viata sanatoasa!! = As ucide pentru o prajitura cu ciocolata, mai ales ca eu nu am nicio vina ca tu esti la dieta. Dar, ca sa vezi ce prietena buna sunt, am sa ma abtin de data aceasta!
6.Iubitul tau este minunat! Esti norocoasa ca l-ai gasit! = E minunat poate la circ sau in lumea lui de ciudati. De unde scoate glumele astea?
7.Da, desparte-te de ticalos, voi fi langa tine in orice clipa pana iti revii! = Dar ce crezi ca sunt eu?? Dadaca ta? Doar nu esti prima tipa care se desparte de un barbat si nu a murit nimeni din asa ceva!
8.Esti al doilea din viata mea. (Daca numeri din 10 in 10)
9.Tu meriti mai mult ! = Pe naiba , tu meriti sa mori.
10.Nu sunt suparata! = In sfarsit, ti-ai dat seama.



1.Te iubesc asa cum esti! = Daca nu aratai bine, nu te iubea nimeni.
2.Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau!
3.N-as suporta sa ti se intample ceva!
4.De ce n-ai incredere in mine? = La naiba, m-a prins cu alta
5.Te-am iubit din prima clipa! = Pe tine si prietena ta
6.Ce sa-ti iau de ziua ta? = Zi-mi ca nu-ti trebuie nimic; ca n-am bani de cadouri.
7.Mi-a fost rau aseara, de aceea n-am venit la intalnire. = Am avut alta intalnire, de care tu nu trebuie sa aflii.
8.Aseara am fost in club cu prietenii! = ...si cu tipa aia bunaaaa.
9.M-ai stai daca vrei ! = Oare nu mai pleci odata?
10.Nu o sa ne mai despartim niciodata! = Am de gand sa iti dau maine liber.


~ Preluat! ~ 

2 comentarii:

  1. Al 3 -lea punct de la femei vs barbati mi se pare cel mai tare si cel mai adevarat din ziua de azi ....:*

    RăspundețiȘtergere

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!