Translate

vineri, mai 25, 2012

Falsitate.

Efectiv, m-am saturat de atata falsitate. De atatea persoane false, care par a fii niste mielusei si pe la spate sunt lupi. M-am saturat de acei "prieteni", care ne sunt cei mai mari dusmani. M-am saturat de rautate, invidii, minciuni, gelozii, zambete inselatoare...caractere false. M-am saturat de toate acestea...pentru ca doare destul de tare cand descoperim adevarata fata a persoanelor in care ne incredeam. 
Multi dintre voi sunteti de acord cu mine, dar cati dintre voi ar avea curajul sa recunoasca ca au fost falsi, macar o data in viata?! Multi declara ca nu le place actoria de genul, dar o practica cu regularitate.
Eu, recunosc! Am fost falsa...si imi pare rau! Din experienta proprie, pot spune ca falsitatea apare cand ne pasa prea mult de ce cred oamenii despre noi, cand interesul si dorinta de a fii tot mai sus, prin orice mijloace (mai putin, muncind), prind contur in mintile noastre. Preferam sa ne ascundem adevaratul caracter sub o impenetrabila masca. De ce?! Pentru ca am ajuns sa traim intr-o lume in care oamenii falsi sunt apreciati, iar sufletele sincere, batjocorite. Am ajuns la concluzia, ca a fii deschis si loial intr-o lume plina de rautate, de cele mai multe ori, este cel mai rau lucru care ti-l poti face singur! Oamenii, te forteaza indirect si fara sa realizezi, iti ignori sentimentele si incepi deghizarea: te inarmezi cu rautate, egoism si un zambet fals! Ceilalti nu au dat niciodata gres, tu de ce ai da?! 
Putini realizeaza simptomele acestei boli, dar de cele mai multe ori, este prea tarziu!... Prapastia dintre a fii tu insuti si falsitate este destul de mare, multi neputand s-o treaca! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

1. Vă rog să folosiţi o adresă de mail validă.
2. Scrieţi scurt, la obiect şi argumentaţi orice opinie. Comentariile care nu au legătură cu subiectul articolului vor fi sterse.
3. Nu se acceptă comentarii injurioase adresate autorului sau celor care comentează.
4. Dacǎ vi se pare cǎ autorul articolului/comentatorul greşeşte, încercaţi să-i spuneţi acest lucru folosind argumente reale. Jignirile nu vor ajuta cu nimic la dezbaterea problemei.
5. Comentariile de acest gen vor fi şterse. Abaterile repetate vor fi răsplătite cu banare permanenta.
6. Dacǎ va supǎrǎ un comentariu, considerati ca intrebarea dvs. a fost prost prezentata sau raspunsul va nemultumeste, vǎ rog sǎ comentati sau scrieti-mi pe adresa de mail ionyy_08@yahoo.com si lamurim problema!
7. Va rog sa criticati liber, dar in limitele bunului simt!
8. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.
9. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.
10. Regulile vor fi actualizate pe măsură ce apar noi probleme de comunicare!